ОВП. Кодовий замок №06
Автор: Хляпова І.О.
Завдання #1
Запитання:
Змінні мають:
Виберіть декілька з 5 варіантів відповіді:
1) Ім'я
2) Тип
3) Значення
4) Ідентифікатор
5) Символи
Завдання #2
Запитання:
Скільки елементів може бути вказано ліворуч від символу «=» в операторі присвоєння?
Виберіть один з 3 варіантів відповіді:
1) Один
2) Два
3) Скільки завгодно
Завдання #3
Запитання:
Який тип має атрибут Text текстового поля?
Виберіть один з 3 варіантів відповіді:
1) Single
2) Integer
3) String
Завдання #4
Запитання:
Для чого використовують змінні?
Виберіть декілька з 5 варіантів відповіді:
1) Для зміни значень атрибутів
2) Для зберігання даних
3) Для завершення програми
4) Для зберігання результатів
5) Для здійснення порівнянь
Завдання #5
Запитання:
Що потрібно зробити, перш ніж використовувати змінну в програмі?
Виберіть один з 3 варіантів відповіді:
1) Змінну можна використовувати, не виконуючи жодних попередніх дій
2) Обчислити значення змінної
3) Оголосити змінну
Завдання #6
Запитання:
Чи може змінюватися тип змінної?
Виберіть один з 3 варіантів відповіді:
1) Так, за допомогою функції Val
2) Так, у разі надання змінній значення іншого типу
3) Ні, не може
Завдання #7
Запитання:
Чи обмежена кількість змінних у програмі?
Виберіть один з 3 варіантів відповіді:
1) Ні, можна створювати скільки завгодно змінних
2) У кожній мові програмування є своє обмеження на кількість змінних
3) Єдиним обмеженням є обсяг пам’яті, яка може бути виділена для зберігання значень змінних
Завдання #8
Запитання:
Кількість символів в імені змінної не може бути ...
Вкажіть істинність або хибність варіантів відповідей:
__ менше 1023
__ більше 1023
__ рівною 1023
Завдання #9
Запитання:
У чому полягає головна відмінність між локальними і глобальними змінними?
Виберіть один з 3 варіантів відповіді:
1) Зберігання значень локальних змінних потребує менше пам’яті, ніж глобальних
2) Імена глобальних змінних мають починатися тільки з великої букви, а імена локальних змінних - з будь-якої
3) Локальні змінні доступні лише в межах підпрограм, де вони оголошені, натомість глобальні змінні доступні в будь-якому місці коду
Завдання #10
Запитання:
Чим відрізняється ініціалізація від присвоєння?
Виберіть один з 3 варіантів відповіді:
1) Немає жодної відмінності: будь-яке присвоєння можна вважати ініціалізацією і навпаки
2) Ініціалізація виконується швидше, ніж присвоєння
3) Ініціалізація - це перше присвоєння значення змінній
Завдання #11
Запитання:
Який тип даних ви вважаєте зайвим?
Виберіть один з 4 варіантів відповіді:
1) Integer
2) Single
3) Double
4) String
Завдання #12
Запитання:
Змінній якого типу можна надавати лише рядкові значення?
Виберіть один з 4 варіантів відповіді:
1) Integer
2) Boolean
3) Double
4) String
Завдання #13
Запитання:
За правилами використання операторів присвоювання спочатку обчислюється ...
Вкажіть істинність або хибність варіантів відповідей:
__ значення виразу, який записаний праворуч від символу "="
__ значення виразу, який записаний ліворуч від символу "="
Завдання #14
Запитання:
Визначте тип величини, якщо її значення дорівнює ...
Вкажіть відповідність для всіх 6 варіантів відповіді:
1) integer
2) single
3) string
4) long
5) boolean
6) double
__ 652
__ 41,204
__ "31"
__ - 2000000000
__ Fals
__ - 98,123456789
Завдання #15
Запитання:
Виберіть значення, допустимі для величин цілого типа.
Виберіть декілька з 6 варіантів відповіді:
1) - 5
2) 6,74
3) 1203
4) "23"
5) 6,0
6) 0
Завдання #16
Запитання:
Для оголошення змінної викоритовують оператор Dim, що має такий синтаксис:
Виберіть один з 3 варіантів відповіді:
1) Dim Ім'яЗмінної As ТипЗмінної
2) Dim ТипЗмінної As Ім'яЗмінної
3) Dim Ім'я Змінної As Тип Змінної
Кінець
|